Talia – campaign a/w 2016/17

Planowanie i organizacja kampanii danego produktu ściśle wiąże się z tym do kogo chcemy trafić za pomocą obrazu, filmu czy zawartego w materiałach reklamowych przekazu.
Praca nad tego typu sesją może trwać nawet kilka miesięcy. Zazwyczaj tego typu produkcje są sezonowe i myślenie o kolejnym zaczyna się zaraz po zakończeniu prac nad poprzednim. Bardzo ważna w tym wypadku jest rozmowa z klientem i propozycja ciekawych rozwiązań, które sprostają jego oczekiwaniom.

W przypadku najnowszej sesji dla marki "Talia" zdecydowaliśmy się na zdjęcia analogowe, tak by zbudować odpowiedni klimat i nadać miękkości a zarazem szlachetności płaszczom. Fotografia tradycyjna rządzi się swoimi prawami i wszelkiego rodzaju nieostrości, głębia i zabarwienie różnią się zdecydowanie od efektów, które uzyskamy w przypadku sesji wykonanej aparatem cyfrowym. 

modelka: Dominika / MILK
makijaż: Agnieszka Freus
fryzury: Ewelina Łośko
stylizacja i produkcja: Ewa Michalik

Jak wam się podoba? Oceńcie sami... :) 















Ten post został dodany poniedziałek, 28 listopada 2016 i został oznaczony tagiem , . Możesz śledzić odpowiedzi poprzez kanał RSS 2.0 . Możesz zostawić odpowiedź .

6 Odpowiedzi na “ Talia – campaign a/w 2016/17 ”

  1. Jeeeny, ale piękna jesteś! A te zdjęcia są na prawde cudowne, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to nie ja jestem na zdjęciach a modelka - Dominika. Ja byłam odpowiedzialna za produkcję sesji i stylizacje. :)

      Usuń
  2. Wow jakie piękna jest ta sesja, wyglądasz niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie ja a Dominika, ale też miałam w tym swój udział... ;)

      Usuń